ساخت سوئیچ ماشین های خارجی لوکس مانند سوئیچ بنز یا ریموت بنز بسیار دشوار و دردسرساز و پر هزینه است. گاهی حتی ساخت سوئیچ خودرو های مدل جدید غیرممکن است و شما باید دوباره سفارش سوئیچ از شرکت اصلی در آن کشور کنید. مثلا اگر سوئیچ یا ریموت بعضی مدل های ماشین بنز را گم کرده باشید هیچکس در ایران یا حتی دنیا غیر از شرکت بنز قادر به تولید دوباره آن سوییچ نیست و شما باید از شرکت بنز رسما درخواست سوئیچ جدید نمایید. اما در کلیدکار ما به عنوان یکی از پیشروترین شرکتهای ایران در ساخت سوئیچ و با جدیدترین تجهیزات روز دنیا میتوانیم در صورت گم شدن سوئیچ ماشین تان در امر ساخت سوئیچ جدید شما را یاری کنیم.  در کلید کار ما خدمات مربوط به ساخت سوئیچ فابریک، اصلی و اورجینال مانند ساخت سوئیچ و ریموت بنز SL500 AMG ، فروش قاب ریموت بنز را انجام می دهیم. شما میتوانید برای سفارش ساخت سوئیچ در ابتدا برای آگاه شدن از قیمت سوئیچ مانند قیمت سوئیچ بنز با دفتر ما تماس بگیرید و پس از آگاهی از قیمت سوئیچ و قیمت ریموت ، در صورت علاقه سوئیچ ماشین را سفارش دهید تا کلیدسازان ما به محل شما در سرتاسر مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران مانند سعادت آباد، شهرک غرب، تجریش، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، قیطریه، نیاوران، قلهک، میدان ونک، میرداماد، جردن و دیگر مناطق تهران به محل شما آمده و پس از نشان دادن مدارک خودرو، سوئیچ نو برایتان بسازند. ما دارای کلیدساز سیار یا امداد کلید خودرو برای ساخت سوئیچ در محل در سرتاسر ایران هستیم.

ساخت ریموت بنز

ساخت سوئیچ یدک مرسدس بنز

از آنجا که در صورت گم شدن سوئیچ ماشین های گران قیمت خارجی، ساخت سوئیچ دوباره خودرو های خارجی بسیار پرهزینه است ما به ما پیشنهاد می کنیم که همیشه از سوئیچ اصلی ماشین تان یک سوئیچ یدک یا ریموت یدک داشته باشید تا از هدر شدن وقت و زمان تان جلوگیری کنید. . شما می توانید در هریک از شعب کلیدکار در سرتاسر ایران اقدام به ساخت سوییچ یدک یا ریموت یدک ماشین خود نمایید. ما خدمات مربوط به ساخت سوییچ یدک ماشین مرسدس بنز ، سوئیچ یدک کددار بی ام و ، ایموبلایزر ماشین پورشه، سوئیچ و ریموت یدک مازراتی، سوئیچ کیلس استارتر یدک لکسوس ، ساخت ریموت پراید، سوئیچ یدک آلفا رومئو، سوییچ کی لس استارتر یدک ماشین هندا، تعمیر ریموت ماشین جیلی، سوئیچ یدک ولوو و کلید یدک دیگر ماشین های لوکس خارجی را از ما بخواهید.

ساخت ریموت بنز

ریموت ماشین های مدرن امروزی مانند ریموت بنز معمولا به صورت کیلس هستند که در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. این بدان معناست که دیگر کلید مکانیکی برای این ماشین ها حذف شده است. ریموت کیلس مرسدس بنز مانند دیگر ریموت های کیلس طوری طراحی شده است که فقط برای یک ماشین کار می کند و استفاده از آن برای دیگر ماشین های مرسدس بنز امکان پذیر نمی باشد. معمولا کارخانه مرسدس بنز، چند ریموت بنز (سوئیچ بنز) به صاحب ماشین تحویل می دهد تا در صورت گم کردن ریموت بنز (سوئیچ مرسدس بنز) از یکی از ریموت های یدک مرسدس بنز استفاده کند. در کلیدکار ما توسط مدرن ترین و جدیدترین ابزارهای روز، انواع ریموت بنز را تولید می کنیم.

ساخت ریموت یدک بنز

اگر شما با مشکل گم شدن ریموت مرسدس بنز خود مواجه شدید، می توانید پس از تماس با شعبه اصلی کلیدکار و آگاهی از قیمت ریموت بنز، اقدام به خرید ریموت مرسدس بنز نمایید تا کلیدسازان خبره ما در اسرع وقت به محل گم کردن ریموت بنز شما آمده و پس از ساخت ریموت مرسدس بنز، آن را پس از نشان دادن مدارک خودرو، به شما تحویل دهند. ما پیشنهاد می کنیم که شما همیشه ریموت یدک ماشین مرسدس بنز اضافه داشته باشید. چون بعضی مدل های ماشین مرسدس بنز به خصوص مدل های 2017 و 2018 دارای امنیت بسیار زیاد می باشند و در صورت مفقود شدن سوئیچ اصلی باید تنها از کارخانه مرکزی در آلمان درخواست ریموت نمایید.  خدمات ما شامل ساخت ریموت فابریک، اصلی و اورجینال مرسدس بنز مانند، ساخت ریموت یدک بنز CLA200 Mercedes Benz , قاب ریموت بنز، تعمیر ریموت کیلس بنز AMG GT, تعمیر ریموت دزدگیر، ریموت CLA45، ساخت سوئیچ ریموت دار مرسدس بنز E200 و E250 نیوفیس، ساخت ریموت یدک بنز E300 و ساخت ریموت یدک مرسدس بنز E350 مدل های 2010 ،2011 ،2012 ،2013 ،2014 ،2015 ،2016 ،2017 ،2018 ،2019 ، ریموت مرسدس بنز SL500 AMG، و ریموت مرسدس بنز CLS500 و تعمیر سوئیچ یدک مرسدس بنز C200 , S500 است