تدریس خصوصی زبان آلمانی و ایتالیایی

تدریس خصوصی زبان روشی سریع برای فراگیری زبان است. آیا به دنبال معلم تدریس خصوصی زبان هستید؟ ما می‌دانیم که پیدا کردن فرد مناسب برای راهنمایی شما در چالش های زبانی گیج کننده یادگیری صحبت کردن آلمانی دشوار است. اکثر ما وقت نداریم که دروس روزانه را در یک آموزشگاه زبان دنبال کنیم. خوشبختانه، تدریس خصوصی زبان می‌تواند دنیای جدیدی از یادگیری مؤثر را که با برنامه شما مطابقت دارد، باز کند.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

اگر در یادگیری زبان خارجی آلمانی جدی هستید، یک معلم تدریس خصوصی زبان آلمانی بهترین گزینه است. گفته می‌شود گرفتن درس‌های زیاد با پول کم چیز خوبی است. اما این طور نیست. اگر زبانی را یاد می گیرید، می خواهید که به سرعت اتفاق بیفتد. شما نمی‌خواهید در کلاسی بشینید که با 50 درصد بازده صد ساعت درس بگیرید.

این بدین معنی است که 50 ساعت از زمان با ارزش شما تلف شده است. چرا کلاس ها با اتلاف وقت گرانبها و کیفیت پایینی را ارائه می دهند؟ با تدریس خصوصی زبان آلمانی می‌توانید با سرعت و کیفیت بالاتری آموزش ببینید.

اکنون، نشستن در کلاس با 10 یا حتی 20 نفر برای دو سوم از شرکت کنندگان اتلاف وقت است. معلم در کلاس عمومی سعی خواهد کرد تا سرعت متوسطی را پیدا کند. این بدان معناست که اگر شما یک زبان آموز آهسته باشید یا اگر سریع باشید، همچنان عقب خواهید ماند.

شما به احتمال زیاد خسته خواهید شد. و حتی اگر کلاس دقیقاً با سرعت فردی شما اجرا شود، ممکن است با کندی سرعت شما کاهش یابد. اما با تدریس خصوصی زبان آلمانی همه افراد با سرعت مناسب خود پیش می‌روند.

مشکل تلفظ

اما بیایید فرض کنیم که کلاس به طرز شگفت انگیزی مانند تدریس خصوصی زبان آلمانی منظم است و با سرعت مطلوب اجرا می‌شود. یک معلم به زبان آلمانی در یک کلاس نمی‌تواند به همه توجه کند و برای همه وقت گذاشته و به تلفظ همه گوش کند.

به دانش آموزان دستور داده می‌شود تا تعامل داشته باشند. این به اصطلاح رویکرد ارتباطی است. این بدان معنی است که شما اغلب با افراد غیر بومی صحبت می‌کنید.

افراد به طور طبیعی اشتباهات زیادی مرتکب می‌شوند و همچنین نمی‌توانند اشتباهات شما را اصلاح کنند. معلم نمی‌تواند به درستی به تلاش ها و تلاش‌های شما گوش دهد.

گوش دادن به اینکه چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان آلمانی اشتباهات دیگران را تصحیح می کند یکسان نیست و به تدریس خصوصی زبان آلمانی احتمال زیاد برای تلفظ شما بسیار مفید است.

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی می‌تواند به شما کمک کند. با این حال ایتالیایی یکی از ساده‌ترین زبان‌ها برای تسلط به دلیل تلفظ ساده و قوانین خواندن آن است. حدود 600 ساعت درس ایتالیایی و خودآمادگی برای صحبت کردن به آن به صورت روان نیاز است. این معادل 12 ساعت در هفته برای 50 هفته است، اما تا حد زیادی به سبک یادگیری هر دانش آموز بستگی دارد. با این حال، می توانید با تمرین با یک معلم تدریس خصوصی زبان ایتالیایی است، سریعتر یاد بگیرید.

آیا راهی برای مطالعه و صحبت سریع ایتالیایی وجود دارد؟

شما باید اغلب تمرین کنید، در حالت ایده آل با یک فرد که زبان مادری او ایتالیایی است. خودآموزی از جمله گوش دادن منظم، خواندن، نوشتن و مکالمه به همان اندازه مهم است. برای تقویت پیشرفت خود، همچنین می توانید یک دوره فشرده در ایتالیا بگذرانید و غوطه ور شدن کامل زبان را تجربه کنید. برای مطالعه از آسایش خانه خود، یک معلم تدریس خصوصی زبان آنلاین ایتالیایی انتخاب کنید و سریع نتیجه بگیرید.

آموزش آنلاین ایتالیایی چگونه کار می کند؟

دروس تدریس خصوصی زبان آنلاین ایتالیایی از طریق پلت فرم ویدیویی برگزار می‌شود. این به دانش‌آموزان و معلمان تدریس خصوصی زبان ایتالیایی اجازه می‌دهد صفحه‌های نمایش را به اشتراک بگذارند، فایل‌ها را مبادله کنند و در هر زمان به یکدیگر پیام ارسال کنند.

محبوب ترین آزمون‌های زبان ایتالیایی کدامند؟

  • Certificato di Conoscenza della Lingua Italiana – CELI یک راه خوب برای آزمایش مهارت شما است. در غیر این صورت، PLIDA که به طور رسمی توسط وزارت امور خارجه به رسمیت شناخته شده است، مناسب کسانی است که به دنبال ثبت نام در دانشگاه یا درخواست مجوز اقامت طولانی مدت هستند. معلم تدریس خصوصی زبان ایتالیایی به شما در قبولی در این آزمون کمک می‌کند.
  • علاوه بر این، گواهینامه های CILS هم در محل کار و هم در دانشگاه ها به رسمیت شناخته می شوند. در واقع، وزارت امور خارجه گواهینامه CILS A2 را به عنوان یک گواهی معتبر صلاحیت به زبان ایتالیایی برای واجد شرایط بودن برای مجوز اقامت EC برای ساکنان طولانی مدت به رسمیت می‌شناسد. در نهایت، CELI Immigrati برای خارجیانی است که به ایتالیا مهاجرت کرده اند. با تدریس خصوصی زبان ایتالیایی بهتر می‌توانید برای این آزمون‌ها آماده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید