سئوی داخلی محتوا

  • Post author:
  • Post category:بلاگ

برچسب های سرفصل در سئوی داخلی

برچسب های سرفصل در سئوی داخلی اهمین فراوان دارد. هنگامی که ربات‌های موتور جستجو صفحات وب شما را اسکن می‌کنند، به دنبال سرنخ‌هایی می‌گردند تا مشخص کنند صفحه وب شما دقیقاً در مورد چیست.

کلمات کلیدی که متفاوت از سایر کلمات در صفحه با آنها برخورد می شود به موتورهای جستجو نشان می دهد که از سایر کلمات کلیدی موجود در صفحه اهمیت بیشتری دارند. به همین دلیل است که استفاده از تگ های عنوان در صفحه شما و برای سئو بسیار مهم است.

با استفاده از تگ‌های تیتر مختلف (هر تگ تیتر با اندازه متفاوتی است)، نه تنها هضم صفحه وب خود را از دیدگاه خواننده آسان‌تر می‌کنید، بلکه سرنخ‌های قطعی در مورد آنچه در صفحه مهم است را نیز به موتورهای جستجو برای سئو می‌دهید.

نکات کلیدواژه های سئو داخلی

  1. فهرستی از عبارات یک تا سه کلمه ای مربوط به وب سایت خود تهیه کنید.
  2. مترادف هایی را تولید کنید که ممکن است توسط کاربران بالقوه استفاده شود.
  3. فهرستی از تمام افراد، پروژه ها، ایده ها و شرکت های مرتبط با سایت خود برای سئو ایجاد کنید.
  4. سایت فعلی خود را مرور کنید و عبارات کلیدی فعلی را استخراج کنید.
  5. وب‌سایت‌های مرتبط با سایت‌های رسانه‌ای را مرور کنید تا ببینید از چه عباراتی برای سئو استفاده می‌کنند.
  6. تمام نام های برنامه، محصولات و سایر خدمات ارائه شده خود را فهرست کنید.
  7. از گروه خود بخواهید تصور کند که آنها کاربران بالقوه هستند. برای پیدا کردن شما چه چیزی را تایپ می کنند؟
  8. از افراد خارج از بخش خود بپرسید که چه چیزی را جستجو می کنند.
  9. وب سایت های رقبای خود را بررسی کنید و ببینید از چه عبارات کلیدی برای سئو استفاده می کنند.
  10. شرایط غیر مارک رقیب خود را برای استفاده در فهرست کلمات کلیدی خود در نظر بگیرید.
سئو داخلی

استفاده از کلمه کلیدی و هدف گذاری سئو

کلمات کلیدی در فرآیند جستجو برای سئو نقش اساسی دارند. آنها سازنده جستجو هستند. در واقع، تمام علم بازیابی اطلاعات (از جمله موتورهای جستجوی وب مانند گوگل) بر اساس کلمات کلیدی است. هنگامی که موتورهای جستجو محتوای وب را می خزند و بر اساس سئو فهرست می کنند، به جای ذخیره 25 میلیارد صفحه وب در یک پایگاه داده، آن صفحات را در فهرست های مبتنی بر کلمات کلیدی می خزند.

میلیون ها پایگاه داده کوچکتر که هر کدام بر روی یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص متمرکز شده اند، به موتورهای جستجو اجازه می دهند تا داده های مورد نیاز خود را در کسری از ثانیه بازیابی کنند. البته، اگر می خواهید صفحه شما شانسی برای نمایش کلمه مورد نظر در نتایج جستجو داشته باشد، بهتر است مطمئن شوید که کلمه شما بخشی از محتوای سند است که می تواند نمایه شود.

پیوند داخلی برای سئو

هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود در وبلاگ یا صفحات وب خاص، ممکن است بخواهید به صفحات دیگر در وب سایت خود ارجاع دهید که برای سئو داخلی اهمیت دارد. می توانید با درج پیوند به صفحه وب دیگری در محتوای یک صفحه وب خاص به این صفحات دیگر ارجاع دهید.

استفاده از متن لنگر یا آنکور برای سئو هنگام پیوند دادن به یک صفحه وب دیگر یا حتی وب سایت دیگر توصیه می شود. وقتی از Anchor Text استفاده می‌شود، به این معنی است که صفحه‌ای که به آن پیوند می‌دهید مربوط به کلمه یا عبارتی است که به عنوان لنگر استفاده می‌کنید. این روش دیگری است که می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید.