هر چقدر هم که شما مواظب خودرو خود و لوازم آن باشید، گاها نیاز به تعمیر خودرو و یا تعمیر اجزای جانبی آن مانند تعمیر ریموت دزدگیر خودروی خود خواهید داشت. در این مقاله سعی ما بر این است که به آموزش تعمیر ریموت دزدگیر بپردازیم. گرچه پیشنهاد ما این است که تعمیر ریموت دزدگیر خودروی خود را به یک متخصص واگذار کنید. همواره ریموت دزدگیر ماشین یکی از مفیدترین ابزاری است که در زندگی روزانه‌ی خود از آن استفاده می‌کنیم و چنان به بخشی عادی از زندگی ما تبدیل می‌شوند که چندان به کارکرد و یا حتی وجود آن توجه نمی‌کنیم. اما همه چیز به صورت دائم آن‌قدرها هم خوب پیش نمی‌رود. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که می‌خواهید از خودروی خود استفاده کنید اما ریموت دزدگیر ماشین شما از کار افتاده است و نیاز به تعمیر ریموت دزدگیر پیدا می کنید و ناگهان متوجه نقش پراهمیت آن می‌شوید. اگر می‌خواهید بیشتر درباره‌ی مشکلات احتمالی و معمول انواع ریموت دزدگیر ماشین و نحوه تعمیر ریموت دزدگیر بدانید و راهنمایی جهت تعمیر آن داشته باشید به خواندن این مقاله ادامه دهید. در کلیدکار ما خدمات مربوط به ساخت ریموت ماشین، تعمیر ریموت دزدگیر، تعمیر ریموت خودرو، تعمیر قفل ماشین و تعمیر درب پارکینگ و برقی را در سرتاسر مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران مانند سعادت آباد، شهرک غرب، تجریش، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، قیطریه، نیاوران، قلهک، میدان ونک، میرداماد، جردن و دیگر مناطق تهران انجام می دهیم.

تعمیر ریموت دزدگیر

در این مقاله درباره‌ی علت کار نکردن ریموت دزدگیر و راه‌ های تعمیر ریموت دزدگیر خواهید خواند. در آغاز درباره‌ی تمام شدن باتری ریموت دزدگیر، سپس درباره‌ی مشکلات مربوط به کلید‌های آن و همچنین مشکلات نرم‌افزاری آن اطلاعاتی را کسب خواهید کرد.

• اطمینان از مشکل داشتن ریموت دزدگیر ماشین
• باتری ریموت دزدگیر ماشین
• دکمه‌های ریموت دزدگیر ماشین
• مشکل برنامه‌ریزی ریموت دزدگیر ماشین

روش های تعمیر ریموت دزدگیر

اطمینان از مشکل داشتن ریموت دزدگیر ماشین

وقتی احتمال دادید که مشکل بازنشدن و عمل نکردن ریموت دزدگیر ماشین از خود ریموت است، شاید بتوانید بدون مراجعه به یک متخصص خود مشکل را حل کنید. اما پیش از هرچیز باید اطمینان حاصل کنید که مشکل به وجود آمده از خود ریموت دزدگیر ماشین است. دلیل این موضوع آن است که در بسیاری از اوقات وقت زیادی را صرف تعمیر ریموت دزدگیر خودرو می‌کنیم درصورتی که مشکل به وجود آمده مربوط به آن نیست و بنابراین وقت بسیار زیادی را هدر داده‌ایم.
برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از ریموت دوم خودرو برای بازکردن درها استفاده کنید، اگر ریموت دوم کار کرد می‌توان تا حدود بسیار زیادی انتظار داشت که مشکل از ریموت دزدگیر خودرو است. اگر ریموت دزدگیر دوم نیز عمل نکرد می‌توان اطمینان حاصل کرد که مشکل مربوط به خود ماشین و سیستم دزدگیر آن است. در این صورت نیز در اغلب اوقات نیازی نیست امید خود را از دست داده و به یک متخصص زنگ بزنید. معمولا رانندگان با مقداری دانش فنی خود می‌توانند مشکلات مربوط به سیستم دزدگیر خودرو را حل کنند.
اگر زمان استفاده از ریموت دزدگیر دوم خودرو باز شد و متوجه شدید که ریموت دزدگیر دچار مشکل است، در اغلب اوقات دلیل آن موضوعات عادی بسیاری می‌توانند باشند که به راحتی قابل حل هستند. در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و به شما راهنمایی کوتاه از تعمیر ریموت دزدگیر ارائه خواهیم داد.  در کلیدکار ما خدمات مربوط به تعمیر ریموت دزدگیر، تعمیر ریموت ماشین مانند تعمیر ریموت 206 و تعمیر ریموت پراید، تعمیر قفل ماشین و تعمیر درب برقی و پارکینگ را انجام می دهیم.

تعمیر باتری ریموت دزدگیر

پس از اطمینان از این موضوع که مشکل از ریموت دزگیر ماشین است، برای تعمیر ریموت دزدگیر ماشین سعی کنید باتری آن را تعویض کنید. انواع ریموت دزدگیر به شکل‌های مختلفی ساخته شده‌اند و با توجه به ساختار ریموت دزدگیر ماشین باید اقدام به باز کردن آن کرد. پس از بازکردن قسمت خارجی ریموت دزدگیر ماشین، باتری‌های ساعتی قدیمی آن را خارج کرده و باتری نو جایگزین آن کنید. زمانی که باتری نو را درون ریموت دزدگیر خودرو قرار می‌دهید حتماً به شکل صحیح قرارگیری آن با توجه به باتری قبلی توجه کنید. اغلب اوقات از باتری‌های CR2030 و CR2025 درون ریموت دزدگیر ماشین استفاده می‌شود. اگرچه این نوع باتری‌ها بسیار مشابه هم هستند اما یکی نیستند. بنابراین قبل از جایگذاری اطمینان حاصل کنید که دقیقاً باتری مناسب را انتخاب و خریداری کرده‌اید.
با این حال بسیاری از تولیدکننده‌ها در این مورد بسیار هوشمندانه عمل کرده و به شما امکان می‌دهند که به سادگی از نوع باتری ریموت دزدگیر ماشین اطلاع حاصل کنید. شرکت‌هایی نظیر هوندا نوع باتری را دقیقاً روی خود ریموت دزدگیر ماشین نوشته‌اند. همچنین اگر ریموت دزدگیر ماشین شما روی خود چنین اطلاعاتی را درج شده نداشت می‌توانید به کتابچه‌ی راهنما و یا وبسایت تولید کننده سر بزنید و از این موضوع اطلاع حاصل کنید. همچنین زمان باز کردن قسمت خارجی ریموت دزدگیر ماشین توجه کافی را داشته باشید چرا که به سادگی می‌توانید آن را شکسته و هزینه‌های اضافی به خود تحمیل کنید. بنابراین زمان تعمیر ریموت دزدگیر باید بسیار مراقب باشید.

دکمه‌های ریموت دزدگیر

گاهی اوقات ممکن است حس کنید که دکمه‌های ریموت دزدگیر عملکرد همیشگی خود را ندارند و به گونه‌ای عجیب هستند. در این موارد می‌توان این احتمال را داد که شاید مشکل از آن‌ها باشد. اکثر این مشکلات به سادگی با بازکردن قسمت خارجی ریموت دزدگیر ماشین و تست کردن قطعات الکتریکی قابل پیدا شدن هستند. قسمت فلزی که دکمه‌ها در آن قرار گرفته‌اند باید به خوبی تنظیم شوند که دکمه‌ها بتوانند کارکرد عادی خود را داشته باشند. اگر دکمه‌های ریموت کنترل نسبت به جای اصلی خود کج شده و یا به درستی قرار نگرفته‌اند باید آن‌ها را به جای اصلی خود بازگردانده و به درستی قرار دهید. همچنین مشکلات دیگری نیز می‌تواند برای دکمه‌های ریموت کنترل پیش آید که اگر اطلاعات پایه‌ای مناسب درباره‌ی قطعات الکتریکی و تعمیر آن‌ها دارید به خوبی می‌توانید این مشکلات را تشخیص و حل کنید.

مشکل برنامه‌ریزی ریموت دزدگیر

ریموت دزدگیر ماشین می‌تواند گاهی حافظه‌ی خود را از دست دهد. این مشکل مخصوصاً به دلیل باتری‌ّهای خراب می‌تواند پیش آید. برای حل مشکل برنامه‌ریزی ریموت دزدگیر ماشین به سادگی می‌توانید وارد ماشین شده، درها را ببندید و ریموت را با قراردادن کلید در ماشین دوباره برنامه‌ریزی کنید.
برای اینکار ماشین را روشن نکنید. به سادگی کلید را به عقب برگردانید و آن را بین دو وضعیت به سرعت نگه دارید. در این هنگام یک صدا از ماشین می‌شنوید. سپس دکمه‌ی ریموت دزدگیر ماشین را فشار دهید که برنامه‌ریزی را تأیید کنید. در این هنگام منتظر صدای دوم باشید. سپس از ماشین خارج شده و درها را ببندید. پس از ۲۰ ثانیه باید ریموت دزدگیر ماشین شما عمل‌کرد طبیعی خود را دوباره به دست آورد.