از شدن درب گاوصندوق میتواند خوشحال کننده و هم ناراحت کننده باشد. خوشحالی از اینکه گاو صندوق محلی است برای نگهداری اشیا مهم و وقتی که شما آن را باز و وسایل شما مشاهده می‌کنید، از بودن آن‌ها در مکانی امن خوشحال می‌شوید. ناراحت از اینکه ممکن است این باز کردن توسط یک دزد انجام شود. وقتی شما هم آن را باز می‌کنید، با صحنه‌ای خالی روبرو خواهید شد. برای همین همیشه رعایت نکات ایمنی برای باز کردن گاو صندوق را باید رعایت کنید. البته این فقط مسئله و نگرانی دارندگان این جعبه ایمن نیست. در واقع به غیر از مسئله‌ ایمنی، ممکن است که شما مشکلی در باز کردن گاو صندوق بربخورید؛ یعنی رمزتان را فراموش کنید یا مشکلی در قفل دستگاه به هر به دلیلی به وجود بیاید که مانع از باز شدن درب آن شود. در اینجا است که باید حتماً از یک متخصص قفل بازکن گاو صندوق کمک بگیرید. شما می توانید در صورت گم کردن کلید گاو صندوق خود با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما در سرتاسر مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران مانند سعادت آباد، شهرک غرب، تجریش، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، قیطریه، نیاوران، قلهک، میدان ونک، میرداماد، جردن و دیگر مناطق تهران به محل شما آمده و کلید جدید را به شما تحویل دهند.

باز کردن گاوصندوق

ایمن کردن باز کردن گاو صندوق با تعیین رمز

گاو صندوق‌های موجود در بازار به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: گاو صندوق‌های ضد حریق و ضد سرقت. گاو صندوق‌های ضد حریق دارای خاصیت‌های خاصی در بدنه خود هستند که مانع از آتش گرفتن آن‌ها هستند. این نوع گاو صندوق برای مکان‌هایی که احتمال آتش سوزی در آنجا زیاد است، بیشتر از همه کاربرد دارد؛ اما مشکل اصلی آن‌ها ایمن نبودن بالا در برابر سرقت است. گاو صندوق‌های ضد سرقت، توانایی بالایی در برابر حریق ندارند؛ اما نفوذ به آن‌ها خیلی سخت است. برای همین، اگر واقعاً به دنبال گاو صندوقی هستید که به راحتی باز نشود و ایمن باشد، بهتر است که نمونه‌های ضد سرقت را خریداری کنید.

مسئله دوم در کاهش احتمال خطر باز کردن گاو صندوق تخصیص رمز مطمئن است. قفل‌های قدیمی دارای دو گردونه شماره‌دار ساده یا حرفه‌ای روی درب بودند. در حالت کاملاً حرفه‌ای آنکه البته هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد، یک شماره برای باز کردن و شماره دیگر رمز گاو صندوق است. در گاو صندوق‌های دیجیتالی جدید، یک صفحه کلید روی آن به همراه گردونه روی آن قرار دارد که شما می‌توانید رمز دیجیتالی خود را تعیین کنید. حتی گاو صندوق‌های بسیار حرفه‌ای‌تر دارای اثر انگشت هستند. بهترین راه برای ایمن کردن باز کردن گاو صندوق خود، خرید نمونه‌ای که در ساختار آن از قفل ایمن شده استفاده شود. همچنین بهتر است که قبل از خرید نکات ایمنی رمزگذاری انواع گاو صندوق را یاد بگیرید. اصول عمومی برای همه انواع وجود دارد؛ اما هر گاو صندوقی با توجه به ساختار خود نیاز به رعایت نکاتی دارد که شما بهتر است در ابتدا از فروشنده بپرسید. همچنین می‌توانید در دفترچه راهنما آن را مطالعه کنید.

خراب شدن قبل و باز نشدن گاو صندوق

اما مهم‌ترین مشکلی که ممکن است اغلب دارندگان گاو صندوق بربخورند، خراب شدن قفل است. خراب شدن گردونه یا وجود مشکلاتی در دکمه‌ها و عمل نکردن آن یا حتی خراب در لوله‌ها هرکدام می‌تواند مانع از باز کردن گاو صندوق است. از این رو باید در اولین قدم با شرکت خدماتی خود تماس بگیرید. این نوع خرابی به دلیل وارد کردن رمز اشتباه توسط شما، دستکاری بچه‌ها، استفاده طولانی مدت آن باشد یا هر دلیل دیگری که در حال حاضر ناشناخته است، باشد.

کارشناس شرکت تعمیرات در هرلحظه آماده پاسخگویی به شما برای برطرف کردن نیاز شما در خصوص خرابی قفل و باز نشدن قفل گاو صندوق هستند. تمامی گاو صندوق با هر مدلی دارای ضمانت‌نامه معتبری هستند. البته کمتر پیش می‌آید که مسئله خرابی قفل شامل ضمانت‌نامه شود؛ اما توصیه می‌شود که حتماً توسط یک کارشناس خبره و باتجربه انجام داده شود. در هنگام مواجه با چنین مسئله‌ای بهتر است که در اولین فرصت با شرکت تماس بگیرید. کارشناس پس از تماس شما به محل مراجعه می‌کند و پس از دریافت مدارک لازم و تائید مالکیت گاو صندوق، اقدام به برطرف کردن مشکل آن می‌کند.

خدمات باز کردن گاو صندوق

باز کردن گاو صندوق خدماتی است که حتماً باید یک شخص کاملاً حرفه‌ای و آشنا انجام شود. کارشناسان شرکت ما علاوه بر با تجربه بودن به انواع گاو صندوق‌ها، از آخرین تجهیزات و دستگاه‌های به روز برای باز کردن گاو صندوق استفاده می‌کنند. البته خدمات فقط شامل باز کردن درب نیست، بلکه به هرحال در این مشکلاتی به وجود آمده که باعث خرابی درب گاو صندوق شده است. برای همین کارشناس در کنار باز کردن درب، اقدام به برطرف کردن مشکل و جایگزین قطعات مربوطه می‌کند. البته اگر شما اصول گفته شده توسط فروشنده را در هنگام خرید به صورت کامل رعایت کنید، به مشکل خاصی برنخواهید شد. بیشتر مشکلاتی که افراد در هنگام باز کردن گاو صندوق به آن‌ها برمی‌خورند، به دلیل رعایت نکردن اصول نگهداری یا اقدام ناشایست است. خیلی از گاو صندوق‌ها چه جدید و چه قدیم هستند که سال‌ها است کار می‌کنند.

به هرحال، کارشناسان ما همیشه در خدمت شما هستند تا حتی با مشاوره، شما در خصوص باز کردن گاو صندوق راهنمایی‌های لازم را بکنند. در صورتی که مشکل واقعاً حاد بود و نیاز به بررسی دقیق و کارشناسانه داشته باشد، کارشناس به محل شما مراجعه می‌کند. در صورت مواجه با چنین مشکلاتی لازم نیست که نگرانی را به دل خود راه بدهید، فقط کافی است که با شرکت تماس بگیرید.

در چه مواردی برای باز کردن گاو صندوق لازم است که با شرکت تماس بگیرید:

بیشتر مشکلات مربوط به باز کردن قفل به راحتی و با مشاوره تلفنی قابل برطرف شدن و حتی پیشگیری است. در صورتی که قفل درب خراب شده باشد، رمز عبور را فراموش کرده باشید و با چند بار اشتباه زدن دیگر باز نشود، دکمه‌ها دچار آسیب شده باشند، روش کار کردن با آن را فراموش کرده باشید و هرگونه مشکل دیگر، فقط کافی است که از طریق صفحه ارتباط با شرکت تماس بگیرید. کارشناسان در ساعت اداری آماده پاسخگویی به   شما خواهند بود. همچنین پیغام خود را ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان با شما تماس گرفته شود.