مهرفی انواعی از تجهیزات صنعتی

تجهیزات صنعتی ابزاری هستند که برای راحتی کار و زندگی به طور روزمره از آنها استفاده می‌کنیم. ما در این مقاله به بررسی انواعی از تجهیزات صنعتی مانند فلومتر، بوستر پمپ و دیزل ژنراتورها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

فلومتر

هر فلومتر ممکن است مشکلاتی را تجربه کند، بنابراین شما می‌خواهید با خوانش‌هایی که فلومتر شرکت شما ارائه می‌کند هماهنگ باشید و تعیین کنید که آیا این ابزار دقیق به طور مداوم کار می‌کند یا ممکن است مشکلاتی داشته باشد که در توانایی آن برای اندازه‌گیری دقیق جریان تداخل داشته باشد.

اگر فلومتر شما از همان ابتدا درست کار نمی‌کند، احتمالاً به دلیل نصب نادرست است. ممکن است لازم باشد آن را در قسمتی از لوله‌کشی تغییر مکان دهید تا خواندن دقیق‌تری ارائه کند. یا شاید کالیبراسیون فلومتر از روز اول خاموش بوده است.

مشکلات فلومتر

اگر فلومتر شما با گذشت زمان شروع به عملکرد نامنظم کرده است، ممکن است مشکل تعمیر و نگهداری داشته باشید. سنسورها، خطوط جریان و سایر اجزاء این تجهیزات صنعتی معمولاً برای ادامه عملکرد مؤثر در طول زمان نیاز به نگهداری دارند. با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای سازنده فلومتر خود، مطمئن شوید که به انواع وظایف تعمیراتی که فلومتر شرکت شما نیاز دارد توجه کنید.

هر نوع فلومتر مستعد مشکلات احتمالی مختلفی است. به عنوان مثال، فلومترهای الکترومغناطیسی اگر در معرض عوامل مخرب الکتریکی قرار گیرند که جریان را تداخل می‌کنند، می توانند با مشکلاتی مواجه شوند. اگر متوجه شدید که فلومتر شما ممکن است به درستی کار نکند، از یک متخصص خدمات بخواهید که تجهیزات صنعتی فلومتر را بررسی کند تا مشکل را تشخیص داده و راه حل ارائه دهد.

موارد نیاز بوستر پمپ

بوستر پمپ یکی از تجهیزات صنعتی است که به شکل روزمره در موارد زیر ممکن است شما به یک بوستر پمپ نیاز داشته باشید.

  • اگر فشار و دبی آب شما ناکافی باشد، استفاده از بوستر پمپ آب ضروری است. علاوه بر این، نصب این تجهیزات صنعتی باید با توجه به ویژگی های ساختمان شما تعیین شود. اگر ساختمان شما بلند است، مطمئناً ممکن است به یک بوستر پمپ آب نیاز داشته باشید زیرا مقادیر فشار و دبی آب در محل شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
  • فاصله ملک شما تا سیستم آبرسانی شما نیز مهم است. اگر مکان شما دورتر یا بالاتر از منبع تغذیه است، نصب یک بوستر پمپ آب می تواند برای شما مفید باشد. گرانش می تواند فشار و مقادیر جریان آب را کاهش دهد، بنابراین برای تامین آب مورد نیاز شما به تقویتی نیاز است.
  • اگر ملک شما فشار و مقدار جریان آب کافی را دریافت نمی‌کند، بوستر پمپ آب مورد نیاز است.

ملاحظات مهم هنگام خرید دیزل ژنراتور

قدرت

چقدر نیرو نیاز دارید؟ برای پیدا کردن این موضوع، همه لوازم و دستگاه‌های خود را فهرست کنید و قدرت کار و قدرت راه‌اندازی آن‌ها را جداگانه اضافه کنید. سپس دو رقم را اضافه کنید. شما به یک دیزل ژنراتور حدود 20 درصد بیشتر از رقم نهایی نیاز دارید. به عنوان مثال، اگر تشخیص دادید که به 10000 وات از ژنراتور پشتیبان خود نیاز دارید، یک واحد دیزل ژنراتور 12000 واتی بخرید.

فاز دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور برای اتصالات تک فاز و سه فاز موجود است. این می‌تواند به شما کمک کند تا هنگام قطع برق، برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت، اقلامی را برای برق انتخاب کنید. با این حال، شما فقط می‌توانید از سیستم تجهیزات صنعتی فازی استفاده کنید که با سیم کشی خانه شما مطابقت داشته باشد. بنابراین، دریابید که خانه شما دارای سیستم تک فاز یا سه فاز است و دیزل ژنراتور مناسب را خریداری کنید.

نرخ مصرف سوخت

دیزل ژنراتور در هر ساعت چقدر سوخت مصرف می‌کند؟ نرخ از یک واحد به واحد دیگر، بسته به راندمان موتور دیزل ژنراتور. به عنوان مثال، اگرچه ژنراتورهای استاندارد برای تولید یک کیلووات برق 1.4 لیتر گازوئیل مصرف می‌کنند، اما برخی از این تجهیزات صنعتی بسیار کمتر مصرف می کنند. فقط به خاطر داشته باشید که افزایش کارایی دیزل ژنراتور اغلب به معنای قیمت خرید بالاتر است.

کنترل / سیستم های مدیریت قدرت

دو مورد اصلی که در موقع خرید دیزل ژنراتور باید در نظر گرفته شود عبارتند از کلید برق خودکار (ATS) و سیستم مدیریت توان . ATS مدار خانه شما را به طور خودکار به ژنراتور منتقل می‌کند هر زمان که شبکه قطع شود و شما را از انتقال بار و روشن کردن دستی دیزل ژنراتور نجات می دهد. در همین حال، یک سیستم مدیریت توان مصرف سوخت و عملکرد دیزل ژنراتور را بسته به تقاضا بهینه می کند.

خروجی نویز دیزل ژنراتور

متأسفانه، دیزل ژنراتورها از پر سر و صداترین تجهیزات صنعتی ژنراتورهای برق هستند. اکثریت در هنگام کار بیش از 60 دسی بل تولید می‌کنند که اگر دیزل ژنراتور نزدیک محل سکونت باشد، می‌تواند چالش های زیادی را ایجاد کند. بنابراین، قبل از بردن دیزل ژنراتور به خانه، سطح نویز را بررسی کنید. اگر برنامه شما به سطوح نویز بسیار کم مانند یک دفتر کار خانگی نیاز دارد، بهتر است برای یک واحد تجهیزات صنعتی ژنراتور 55 دسی بل یا کمتر برق را کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید